تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
ثبت نام بدون کنکور مشهد

مشاوره ثبت نام بدون کنکور مشهد

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

مشاوره ثبت نام بدون کنکور مشهد یکی از موارد بسیار ضروری و مهم می باشد که اکثر داوطلبان به علت بی تجربگی و عدم مهارت کافی در زمینه انتخاب رشته و تعیین دانشگاه در آن به مشکل می خوردند.

ثبت نام بدون کنکور مشهدبرخی از مهمترین سوالاتی که داوطلبین دارند عبارتند از :

رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد ، رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد، رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مشهد ، رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مشهد ، رشته های بدون کنکور دانشگاه فردوسی مشهد ، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد نیمسال دوم ، لیست رشته های دانشگاه آزاد مشهد ،  لیست رشته های دانشگاه غیر انتفاعی مشهد و بسیاری سوالات دیگر که در ذهن داوطلب قرار دارد.

اما اساسا پاسخ این سوالات زمانی برای شما ارزشمند خواهد بود که شما بتوانید قبل از آن اصول مهم انتخاب رشته را تحت نظر یک مشاور مجرب بگذرانید. حتی در رشته بسیار خوبی مثل پزشکی که قبولی ان بسیار دشوار می باشد رقمی حدود 30 درصد از دانشجویان از ادامه تحصیل انضراف می دهند لذا مراجعه شما به یک فرد متخصص که توانایی تشخیص هوشمندانه رشته ای در شان و توانایی شما را داشته باشد بسیار ضروری می باشد.

مرکز مشاوره و انتخاب رشته برنا با مجوز رسمی از آموزش و پرورش و با همکاری اساتید به نام و برجسته در خدمت کلیه عزیزان مشهدی در زمینه ثبت نام بدون کنکور می باشد. صدها انتخاب رشته و ثبت نام موفق در سالهای اخیر از جمله افتخارات مرکز مشاوره برنا می باشد.

شما می توانید جهت رزرو تایم حضوری با ما در تماس باشید:
05137629892
09151031497
09304607291

 

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی