تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
مشاور کنکور ریاضی مشهد

مشاور کنکور ریاضی مشهد

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

کنکور واژه ای است که در سال های اخیر ذهن بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان را از همان سال های پایه و حتی دبستان به خود مشغول میکند. موفقیت در کنکور برای خیلی از خانواده ها و دانش آموزان اهمیت بسیار بالایی دارد. قطعا عبور از سد کنکور و قبولی در یک دانشگاه خوب می تواند آینده شغلی فرد را دگرگون سازد. کنکور رشته ریاضی یکی از 5 کنکور برگزار شده در ایران است. ما به عنوان مشاور کنکور ریاضی مشهد اینجا هستیم تا آینده شما را متفاوت رقم بزنیم.

مشاور کنکور ریاضی مشهد

داوطلبین رشته ریاضی در دانشگاه باید سراغ رشته های فنی و مهندسی بروند. البته رشته های دیگری نیز در کنکور ریاضی وجود دارد ولی اکثر ظرفیت کنکور ریاضی به رشته های فنی و مهندسی اختصاص یافته است. متاسفانه رشته و دانشگاه های تاپ کنکور ریاضی محدود هستند. قطعا تحصیل در این دانشگاه ها میتواند آینده فرد را به نسبت دیگر دانشگاه ها تضمین کند. به طور مثال قبولی در دانشگاه فردوسی مشهد نسبت به هر دانشگاهی در شرق کشور می تواند برای یک داوطلب مناسب تر باشد. برای قبولی در چنین رشته و دانشگاه ها نیاز به داشتن برنامه ریزی مناسب و سطح مناسبی از مطالعات وجود دارد.

قطعا در سال کنکور با توجه به فرصت کمی که وجود دارد، سعی و خطا کردن و استفاده از روش های مختلفی که دیگران به ما پیشنهاد می کنند، ممکن است موجب از بین رفت فرصتها و در نتیجه عدم موفقیت شما شود. اینجاست که نقش یک مشاور کنکور ریاضی برای شما مشخص می شود. شما میتوانید برای داشتن مشاوره به صورت غیر حضوری و یا حضوری اقدام کنید . قطعا مراجعه حضوری به یک مشاور کنکور نتیجه بهتری خواهد داشت لذا اگر به دنبال بهترین مشاور کنکور ریاضی مشهد هستید، توصیه میکنیم حتما با ما تا انتها همراه باشید.

مشاوره کنکور ریاضی مشهد

یکی از خدمات ما در گروه آموزشی برنا ارائه خدمات مشاور کنکور ریاضی در مشهد می باشد. اگر به دنبال بهترین مشاور کنکور ریاضی مشهد هستید توصیه می‌کنیم با این متن همراه باشید و خدمات ارائه شده به داوطلبان کنکور ریاضی را مطالعه و بررسی نمایید. ما در طی سال کنکور با ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی این تضمین را به شما خواهیم داد که تا موفقیت همراه شما خواهیم بود.

خدمات مشاور کنکور ریاضی مشهد

خدمات قابل ارائه برای مشاوره کنکور ریاضی رو برای شما در قسمت زیر تشریح کرده ایم. امیدواریم تا آخر این متن همراه ما باشید و با خدمات ما بیشتر آشنا شوید.

برنامه ریزی

قطعا شما برای موفقیت در کنکور با توجه حجم زیاد دروس رشته ریاضی نیاز به یک برنامه ریزی حرفه ای و مناسب دارید. ساعت مطالعه شما بایستی به صورت مناسب بین دروس عمومی و تخصصی تقسیم گردد. برخی از دواطلبین ممکن است با عدم آگاهی از شرایط یک برنامه استاندارد برای کنکور ریاضی خود اقدام به برنامه ریزی نمایند که در این صورت ممکن است زوایای پنهان این کار را نادید بگیرند.

مشاور کنکور ریاضی در مشهد
به خاطر داشته باشید
اکثر داوطلبان کنکور رشته ریاضی گمان میکنند با توجه به جمعیت کم شرکت کننده در کنکور ریاضی راه موفقیت برای آنها هموار می باشد. در صورتی که بررسی ها نشان می دهد قبولی در رشته های تاپ رشته ریاضی به نسبت دیگر رشته ها بسیار سختر می باشد!

بسیاری از داوطلبان در سال های قبل با وجود مطالعه بسیار زیاد نتوانسته اند رتبه مناسبی در کنکور ریاضی کسب کنند. از نظر مشاور کنکور ریاضی مشهد علت این عدم موفقیت عدم استفاده از یک برنامه ریزی مناسب می باشد. برنامه مناسب کنکور ریاضی بایستی به گونه ای باشد که در عین پوشش دادن همه مطالب فشار اضافی بر روی دانش آموزان رشته ریاضی نگذارد.

کسانی که برای مشاور کنکور ریاضی به ما مراجعه می کنند قطعا می توانند با خیال راحت از یک برنامه حرفه ای و دقیق برخوردار شوند.

آموزش نکات مهم کنکوری

یکی دیگر از خدمات ما در گروه آموزشی برنا برای دواطلبان کنکور ریاضی مشهد ، آموزش نکات مهم کنکوری می باشد. مشاور کنکور ریاضی مشهد به شما نکات مهم راجب به نحوه تست زنی، نحوه مطالعه مناسب دروس کنکور ریاضی ، نحوه خلاصه نویسی دروس ، شرکت در آزمون های آزمایشی ، تحلیل آزمون ، افزایش تراز ، مدیریت آزمون ، جمع بندی مناسب کنکور و … را در طی سال کنکور آموزش خواهد داد. این کارگاه به صورت هفتگی یا ماهانه برگزار خواهند شد.

رفع اشکال حضوری

یکی از مزیت های مشاور کنکور ریاضی در مشهد برگزاری جلسات حضوری به صورت هفتگی برای داوطلبین رشته ریاضی می باشد. در این جلسات که به صورت خصوصی بین دانش آموز و مشاور برگزار می گردد، موارد مطالعه شده در طی هفته بررسی شده و اشکالات احتمالی برررسی و رفع می گردد. قطعا رفع شدن چنین مشکلاتی می تواند موفقیت شما در کنکور را تضمین نماید.

مشاوره کنکور ریاضی مشهد

آزمون های مشاوره ای

قطعا مطالعه دروس بدون بررسی و تحلیل سطح یادگیری نمی تواند منجر به موفقیت شما در کنکور شود. ما برای اینکه از کیفیت سطح مطالعه داوطلبین کنکور ریاضی مطمئن بشویم ، آزمون هایی برنامه ریزی شده از مطالب مطالعه شده توسط شخص خواهیم گرفت. بعد از این آزمون ها و جلساتی که با مشاور برگزار می گردد، دانش آموز با ایرادات مطالعه خود آشنا خواهد شد و سپس به کمک تنظیم برنامه جدید توسط مشاور می تواند در پی جبران کاستی ها تلاش نماید.

دریافت گزارش کار منظم

دریافت گزارش کار به صورت روزانه از دانش آموز باعث می شود تا در طی سال تحصیلی خود را موظف به پاسخگویی بداند. این موظف کردن دانش آموز باعث می شود تا دیگر خبری از تنبلی و عدم اجرای برنامه نباشد. هر روز گزارش خود را از طریق فضای مجازی به مشاور خود ارائه می دهد و بدین ترتیب راهی برای عدم اجرای برنامه باقی نمی ماند زیرا در صورت کم کاری با برخورد مشاور خود مواجه خواهد شد! همچنین دیگر مزیت گزارش گرفتن بررسی ایرادات احتمالی به صورت پیوسته و بر طرف کردن آن در صورت لزوم می باشد.

بهترین مشاور کنکور ریاضی در مشهد

سوالات مهم درباره مشاور کنکور ریاضی مشهد

آیا مشاوره شما تضمینی می باشد؟ نتایج شما در سال های قبل چگونه بوده است؟

ما در بحث مشاوره کنکور ریاضی تضمین شده کار میکنیم و این تضمین را یه شما خواهیم داد تا بهترین خدمات مشاور کنکور ریاضی در مشهد را دریافت کنید. نتایج قبولی ها ما در سال های قبل نشان دهنده کیفیت بالای مشاورین ما می باشد.

هزینه مشاوره کنکور ریاضی چقدر می باشد؟

هزینه مشاوره به 2 صورت ماهانه و سالانه محاسبه و دریافت می شود. مرکز مشاوره برنا زیر نظر وزارت آموزش و پرورش مشغول به فعالیت می باشد لذا نرخ خدمات ما بر اساس مصوبات آموزش و پرورش می باشد.

من مشهدی نیستم، آیا میتوانم از خدمات شما استفاده کنم؟

داوطلبان غیر مشهدی نیز میتوانند از مشاوره کنکور ریاضی استفاده کنند و جلسات حضوری ایشان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

جهت ثبت نام باید چه کار کرد؟

شما می توانید جهت ثبت نام و استفاده از خدمات مشاور کنکور ریاضی مشهد از طریق تلفن های موسسه اقدام به رزرو نوبت اولیه نمایید. تلفن دفتر مرکزی مشهد : 05137617957

بهترین مشاور تحصیلی مشهد
اگر شما دانش آموز سال های پایه هستید و یا در مقاطع دیگر کنکور مشغول هستید می توانید از خدمات حرفه ای مشاوره تحصیلی در مشهد استفاده کنید.
همپنین داوطلبان رشته تجربی می توانند صفحه مشاوره کنکور تجربی مشهد را دنبال نمایند.

نظرات و پرسش‌ها

۶ پرسش و دیدگاه

  1. آواتار حسین حسین مطرح کرد:

    ببخشید مشاوره کنکور ریاضی رو چه کسی انجام میده ؟
    من تعریف موسسه شما رو زیاد شنیدم

    • آواتار دکتر فضایلی دکتر فضایلی پاسخ داد:

      سلام برای کنکور رشته ریاضی مشاورین زیادی در موسسه فعال هستند، لطفا برای انتخاب مشاور کنکور ریاضی با موسسه در تماس باشید.

  2. آواتار نازی نازی مطرح کرد:

    سلام
    هزینه یک سال مشاروه رشته ریاضی چقدر میشه ؟

    • آواتار دکتر فضایلی دکتر فضایلی پاسخ داد:

      هزینه مشاوره کنکور ریاضی مطابق تعرفه آموزش و پرورش حساب میشه، جهت دریافت تعرفه های با ما تماس بگیرید : 09304607291

  3. آواتار فاطمه فاطمه مطرح کرد:

    سلام
    ریاضی هفتم 15 علوم 17. معدل 18/66,
    هشتم ریاضی 20 علوم 20 معدل 19/43,
    میخواستم بدونم معدل این دوسالم برای رشته تجربی خوبع

    • آواتار دکتر فضایلی دکتر فضایلی پاسخ داد:

      سلام
      هشتم خوبه له ولی هفتم خیر …

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی