تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
فیلم آموزش مدیریت آزمون در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی

فیلم آموزش مدیریت آزمون در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

فیلم آموزش مدیریت آزمون در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی عنوان ویدئویی است که امروز برای شما عزیزان بارگزاری نموده ایم. این وبینار ضبط شده صحبتهای دکتر فضایلی می باشد که در آن یکی از نکات مهم که هنر آزمون دادن می باشد به زبان ساده توضیح داده شده است. امید است با دیدن این ویدئو بتوانید نتیجه بهتری در آزمون سراسری بگیرید. جدای اینکه بهترین آزمون آزمایشی کدام است ، اهمیت شرکت کردن درست و مدیریت آزمون می باشد.

مهارت های قبل از آزمون

راهکار های قبل از آزمون یکی از دسته موارد مهم است که در این وبینار به آن اشاره شده است خواب کافی ، تغذیه و … که همه ی این نکات در قسمت های اولیه فیلم آموزش مدیریت آزمون در کنکور سراسری به خوبی توضیح داده شده است.

مهارت های هنگام آزمون

در حین آزمون با توجه به شرابط بسیار مهم و استرس بالای هر داوطلب طبیعتا بایستی بسیاری از موارد مهم و ضروری که قابل تجربه کردن نیستند را از قبل آموخت. تجربه بالای دکتر فضایلی در این وبینار و صحبت های ایشان قطعا باعث خواهد شد تا بتوانید با تمامی این نکات آشنا شوید. ارائه راهکاری بسیار از جمله تکنیک های مدیریت زمان شما را به موفقیت در آزمون خواهد رسانید.

مهارت های پس از آزمون

از دیگر مطالب ارائه شده در این ویبنار مهارت مهم تحلیل آزمون می باشد که جزء واجب آزمون های آزمایشی است و اگر به خوبی رعایت نشود می تواند باعث سردرگمی داوطلب و عدم نتیجه گیری وی شود. توصیه میکنیم حتما فیلم آموزش مدیریت آزمون در کنکور سراسری را دانلود کرده و آنرا برای دوستان کنکوری خود نیز ارسال نمایید.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی