تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
معرفی بهترین کلاس تیزهوشان مشهد

بهترین آموزشگاه کلاس تیزهوشان مشهد

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

مدارس تیزهوشان یکی از بهترین مدارسی هستند که برای قبولی در آن‌ها نیاز به شرکت در آزمون ورودی خواهید داشت. یکی از بهترین راه‌های قبولی در این آزمون شرکت در کلاس تیزهوشان مشهد می باشد. قطعا حضور در چنین کلاس‌های اهمیت بالایی برای دانش‌آموزان کلاس ششم و نهم دارد. اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین کلاس تیزهوشان در مشهد هستید تا پایان همراه ما باشید.

آدرس بهترین آموزشگاه کلاس تیزهوشان مشهد

لیست کلاس های تیزهوشان مشهد

در آموزشگاه برنا کلاس‌های تیزهوشان برای هر دو مقطع ششم و نهم برگزار می‌گردد. دانش آموزان از کلاس پنجم و هشتم می‌توانند جهت شرکت در این کلاس‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

کلاس تیزهوشان هوش و استعداد تحلیلی پایه ششم به هفتم

در آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان پایه ششم تنها از مبحث هوش و استعداد تحلیلی سوالاتی برای دانش‌آموزان مطرح خواهد شد. در کلاس‌های آمادگی تیزهوشان ششم به هفتم مشهد ما با استفاده بهترین دبیران با سابقه و منابع آموزشی به روز سعی خواهیم کرد تا بیشترین آمادگی را برای دانش‌آموز ایجاد نماییم تا بدون کمترین استرسی در آزمون تیزهوشان شرکت نماید.

در کلاس تیزهوشان مشهد هر جلسه ابتدا موضوع جدید تدریس خواهد شد و سپس تست‌های آموزشی مباحث تدریس شده به صورت گام به گام تحلیل خواهند شد و در انتها با برگزاری آزمون روند یادگیری دانش‌آموز بررسی می‌شود.

بهترین استاید کلاس تیزهوشان مشهد

کلاس تیزهوشان هوش و استعداد تحلیلی پایه نهم به دهم

داوطلبان کلاس نهم که متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هستند علاوه بر دروسی همانند ریاضی، فارسی و علوم باید به سوالات دفترچه اختصاصی هوش و استعداد تحلیلی نیز پاسخ دهند. در کلاس‌های آمادگی تیزهوشان مشهد ما علاوه بر دروس مدرسه ، مباحث هوش و استعداد تحلیلی را نیز تدریس خواهیم نمود. شایان ذکر است که اهمیت مباحث هوش در آزمون ورودی تیزهوشان بسیار بالاتر از دیگر مباحث می‌باشد و هر داوطلب باید با بیشترین آمادگی ممکن خود را به این آزمون برساند.

کلاس‌های سالهای قبل ما بیشترین بازدهی را برای دواطلبین داشته و بهترین آمار قبولی در مدارس تیزهوشان را برای موسسه آموزشی برنا به ارمغان آورده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس تیزهوشان مشهد حتما با ما در ارتباط باشید.

لیست بهترین دبیران تیزهوشان مشهد

قطعا برگزاری کلاس‌های با کیفیت نیاز به استفاده از بهترین اساتید و دبیران تیزهوشان را می‌طلبد. به لطف مدیریت مجموعه آموزشی برنا، همواره استفاده از بهترین دبیران مد نظر موسسه بوده است. کلیه دبیران با تجربه بالا در بحث آموزش و پرورش استعدادهای درخشان در سال‌های قبلّ، نتایج بسیار درخشانی را کسب نموده‌اند.

  • دکتر فضایلی
  • دکتر وثوقی
  • استاد نجفی
  • استاد طالبی
  • استاد فرزانه
  • استاد علوی
قبولی تضمینی کلاس تیزهوشان مشهد

تضمین بهترین کیفیت کلاس تیزهوشان مشهد

همه خانواده‌ّها و دواطلبین به دنبال تضمین قبولی در آزمون های تیزهوشان می‌باشند ما این تضمین را خواهیم داد تا بهترین کیفیت تدریس و برگزاری کلاس را مهیا سازیم. تمام تلاش مجموعه برنا برا افزایش کیفیت کلاس‌ها و آمار قبولی در آزمون‌ها می‌باشد. نکته بسیار مهم در بحث کلاس تیزهوشان مشهد برگزاری منظم و بدون وقفه کلاس‌ها می باشد که به صورت حضوری در آموزشگاه برنا برگزار می‌گردد.

آدرس و تلفن بهترین آموزشگاه تیزهوشان مشهد

جهت ثبت نام و شرکت در بهترین کلاس های آموزشی تیزهوشان می‌توانید از طریق آدرس موسسه و یا شماره تلفن های زیر اقدام لازم را انجام دهید.

آدرس آموزشگاه تیزهوشان

آموزشگاه برنا در خیابان خیام واقع شده است که دسترسی بسیار مناسبی به همه نقاط شهر دارد و شما میتوانید علاوه بر وسائل شخصی از وسایل نقلیه عمومی نیز استفاده نمایید.

آدرس : مشهد بین خیام شمالی ۵۴ و ۵۶ ساختمان باران طبقه اول

تلفن آموزشگاه تیزهوشان

جهت برقراری تماس و کسب اطالعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های زیر اقدام نمایید.

  • تلفن دفتر مرکزی : ۰۵۱۳۷۶۱۷۹۵۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۵۱۹۳۱۴۹۷
  • تلفن همراه : ۰۹۳۰۴۶۰۷۲۹۱

سوالات مهم

برای ثبت نام کلاس تیزهوشان در مشهد باید به کجا مراجعه کنیم؟

جهت ثبت و شرکت در کلاس‌ها می‌توانید همه روزه به آدرس آموزشگاه برنا مراجعه نمایید.

نحوه برگزاری کلاس ها به چه صورتی می‌باشد؟

کلیه کلاس‌های تیزهوشن مشهد به صورت حضوری برگزار می‌شود.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی