تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
مشاور کنکور مشهد

بهترین مشاور کنکور مشهد

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

مرکز مشاوره کنکور برنا به عنوان یکی از پرافتخارترین و علمی ترین مراکز تخصصی مشاوره کنکور در ایران و مشهد با همکاری بهترین مشاوران کنکور مشهد برنامه ریزی ویژه ای برای موفقیت شما دارد. برگزاری جلسات کوچینگ انگیزشی-مشاوره ای با دکتر فضایلی. جلسات منتورینگ فردی و کاملا خصوصی با مشاور کنکور مشهد ، همراه با آزمون های هفتگی از تک تک مباحث و فصول خوانده شده. همچنین نظارت یک تیم علمی برای رفع اشکال و پشتیبانی دانش آموزان موفقیت شما را تضمین میکند.

مرکز مشاوره کنکور برنا در شهر مشهد می باشد اما دانش آموزان نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت، کاشمر، گناباد، گلبهار، چناران، کلات، درگز و … که با شهر مشهد فاصله زیادی دارند می‌توانند تعدادی از جلسات را به صورت حضوری و اکثر جلسات را به صورت غیرحضوری برگزار کنند تا زمانشان برای رفت و آمد تلف نشود. مشاوره غیرحضوری دقیقا با همان کیفیت خدمات مشاوره کنکور حضوری ارائه می‌شود.

بهترین مشاوره کنکور مشهد

مشاور کنکور مشهد

قطعا داشتن یک مشاوره کنکور حرفه‌ای نقش مهمی در قبولی شما خواهد داشت. تغییرات بسیار زیاد کنکور توسط سازمان سنجش و آموزش و پرورش در سال‌های اخیر باعث شده تا نیاز شما به یک مشاور حرفه‌ای بیش از سال‌های گذشته اهمیت داشته باشد. اما چه ویژگی‌هایی باعث میشه تا یک مشاور کنکور بهتر از دیگران بتونه به شما کمک کنه؟ چند تا از ویژگی های بهترین مشاوره کنکور مشهد رو برای شما لیست خواهیم کرد تا با چشم باز بتونین قضاوت بهتری داشته باشید.

  • رتبه برتر بودن مشاور؛ یک اصل کلیدی در انتخاب مشاور
  • مشاور رتبه پرور؛ داشتن سابقه تبدیل دانش آموزان دیگر به رتبه های برتر کنکور
  • مشاور آموزش دیده؛ آموزش های ارائه مشاوره با تجربه متفاوته!
  •  مشاور به روز؛ اطلاعات تا زمانی با اهمیت هستند که تاریخ مصرف داشته باشند
  • مهمترین اصل انتقال دانش؛ برقراری ارتباط موثر
مشاور کنکور مشهد

مشاور کنکور مشهد برای تبدیل شما به رتبه برتر کنکور چه ایده هایی دارد؟

شما می توانید فقط با برداشتن ۵ قدم موفقیت خود را در کنکور سراسری تضمین کنید. در ادامه 5 گام تا موفقیت در کنکور را به کمک مشاور کنکور مشهد نشان شما خواهیم داد.

آموزش مهارت های مطالعه کنکور

قدم اول آموزش مهارت های مطالعه است. گروه مشاور کنکور مشهد تشکیل شده از برترین مشاورین کنکور و رتبه های برتر هست. باید یاد بگیری به سبک درست رتبه های برتر درس بخونی. اینو در دوره آموزش روش مطالعه کامل بهت یاد میدهیم. به این میگیم فوت کوزه گری کنکور!

برنامه ریزی شخصی و روزانه

قدم دوم شروع برنامه ریزی است. به صورت حضوری یا از طریق فضای مجازی با مشاور رتبه برتر رشته ات در ارتباط هستی. مشاور مطابق شرایطت بهت یه برنامه درسی فوق العاده میده. این برنامه کاملاً استاندارده و باعث میشه مرتباً رشد کنی. با این برنامه از فراموشی و عدم تسلط خبری نیست!

دریافت گزارش مطالعه

قدم سوم به عهده خود شماست. باید برنامه روزانه ات رو اجرا کنی. گزارش دقیق کارهای روزانه رو باید داخل دفتر برنامه ریزی بنویسی. یه دفتر مخصوص که عملکردت رو بهتر میکنه. باید گزارش مطالعه ات رو هرشب به صورت مجازی برای مشاور ارسال کنی.

پیگیری و نظارت منظم روزانه

قدم چهارم رو مشاور بر میداره. مشاور هرشب که گزارشت رو دریافت کنه، با یه ویس (صوت) تحلیلش میکنه. این تحلیل کیفیت مطالعه ات رو افزایش میده و تو رو جدی و با انگیزه میکنه. قراره هر روز یه صوت خوب دریافت کنی. هدفمون اینه که تعداد تست و ساعت مطالعه شما دائماً رشد کنه. پیگیری و نظارت دلسوزانه و سختگیرانه توسط مشاور کنکور مشهد رو کاملاً در اینجا حس خواهی کرد.

آموزش مهارت و هنر آزمون دادن

قدم پنجم آموزش مهارت های آزمون است. قبل و بعد از آزمون باید دانش آموز از لحاظ علمی و روحی کاملاً توجیه بشه. مشاور در تماس های تلفنی با تحلیل آزمون این کار رو انجام میده. با آموزش تکنیک های آزمون کمک میکنیم دائماً در آزمون های آزمایشی پیشرفت داشته باشی.

مشاور کنکور مشهد

در طول دوره مشاوره و خط پایان

قدم اول تا پنجم مرتباً در طول سال تکرار میشه. به این ترتیب تو همیشه پرانرژی و با انگیزه هستی و به خوبی روی درس ها متمرکز میشی. بخاطر ارتباط و نظارت دائمی، از تنبلی و کم کاری هایت و جدا شدن از برنامه پیشگیری میکنیم. با پیشرفت مداوم در آزمون ها سرانجام نوبت کنکور می رسه. اینجاست که یک دانش آموز کاملاً آماده و با اعتماد بنفس میره سرجلسه کنکور و سربلند بیرون میاد. اگر شما هم فقط به موفقیت در کنکور امسال فکر میکنید همین الان اقدام به رزرو مشاور کنکور کنید.

آدرس بهترین مشاوره کنکور مشهد

آدرس بهترین مشاوره کنکور مشهد

مرکز مشاوره کنکور مشهد در بلوار خیام واقع شده است و شما می‌توانید جهت استفاده از خدمات و مراجعه حضوری از طریق آدرس های زیر اقدام نمایید.

  • آدرس : مشهد – بین خیام ۵۴ و ۵۶ ساختمان باران
  • تلفن ثابت : ۰۵۱۳۷۶۱۷۹۵۷
  • تلفن همراه : ۰۹۱۵۱۰۳۱۴۹۷
  • تلفن همراه : ۰۹۳۰۴۶۰۷۲۹۱

چگونه برای مشاوره کنکور حضوری در مشهد ثبت نام کنیم؟

از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۹۳۰۴۶۰۷۲۹۱ می‌توانید جلسه ثبت‌نام خود را هماهنگ نمایید.

هزینه مشاور کنکور مشهد به چه صورت است؟

هزینه مشاوره به صورت ماهیانه یا سالیانه اخذ می گردد. جهت اطلاع از تعرفه خدمات مشاوره باید از منشی دفتر یا آموزشگاه سوال بفرمایید.

مشاوره کنکور به صورت خصوصی برگزار می‌شود یا گروهی؟

خدمات مشاوره کنکور به صورت خصوصی بوده و هر فرد به صورت مستقیم با مشاور خود در ارتباط می‌باشد.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی