تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی

اهمیت درس ریاضی برای انسانی ها

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

اهمیت درس ریاضی برای انسانی ها

مشکل بزرگی که اکثر بچه های انسانی با آن سر و کار دارند درس ریاضی است ، دلیل اصلی آن هم علایق بچه های انسانی می باشد که بیشتر به شعر و فلسفه و کلام علاقه دارند تا عدد و رقم که امری طبیعی و قابل درک است.نکته ای که در این مورد حائز اهمیت می باشد، تاثیر درصد درس ریاضی در کنکور انسانی است. با دقت و بررسی کارنامه سال های گذشته دانش آموزان کنکور انسانی می توان به راحتی به این نتیجه رسید که تا چه اندازه درس ریاضی در جلو بردن یا عقب انداختن بچه ها نسبت به یکدیگر تاثیرگذار بوده است.اولین مساله ای که دانش آموزان گروه انسانی باید به آن توجه کنند این است که نیازی نیست که حتما به درسی علاقه داشته باشند تا آن را بخوانند و تمرین کنند، گاهی خواندن برخی مطالب و دروس صرفا بر پایه ی اهمیت آن درس و تاثیر گذاری آن می باشد. علاقه و انگیزه نسبت به خواندن هر درس در صورت رعایت کردن اصول خواندن، کم کم به وجود خواهد آمد.

بهتر است دانش آموزان در ابتدا سعی کنند حس منفی خود نسبت به درس ریاضی را با حس مثبت تاثیر این درس در رتبه کنکور خود جایگزین کنند.

همان طور که میبینید ما قصد نداریم که شما را با درس ریاضی آشتی دهیم یا به آن علاقه مند کنیم، بلکه تلاش داریم به شما گوشزد کنیم گاهی باید مواردی را که دوست نداریم برای رسیدن به هدف انجام دهیم.به عنوان مثال بیماری که نیاز به درمان دارد مجبور به استفاده از دارو و روش های درمانی مختلف می باشد و با اینکه استفاده از این داروها هیچکدام لذت بخش نیست ولی همه ی بیماران به دلیل هدفی که دارند یعنی درمان شدن سختی استفاده از آن ها را به جان می خرند و با آگاهی استفاده می کنند.پس شما هم باید بدانید که درس ریاضی همچون دارویی تلخ برای درمان رتبه کنکور شما می باشد که لازم است با آن کنار بیایید. با خواندن و وقت گذاشتن برای آن به هدف خود نزدیک تر شوید.

موفق و پیروز باشید

 

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی