تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی

از حالا شروع کنم میتونم کنکور رو خوب بدم و موفق باشم ؟

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

از الان شروع بکنم میتونم کنکور رو خوب بدم و موفق باشم ؟ 

  • من تازه میخوام شروع بکنم
  • دیر نشده واسه کنکور
  • میشه رتبه خوب بیارم
  • از بقیه خیلی عقبم
  • معدلم هم حتی خیلی کمه
  • چه کار کنم بخونم یا نه بزارم سال بعدی

کنکور

اینها تنها بخشی از سوالاتی هست که ذهن خیلی از بچه های کنکوری رو خصوصا تو این مقطع از زمان درگیر خودش میکنه و متاسفانه اکثر اوقات بچه ها به جواب مناسب نمی رسند و همین باعث میشه کلا از مسیر درست دور بشند و اتفاق بدی که نباید براشون بیافته و خدایی نکرده سرنوشت اونها دستخوش تغییرات منفی بشه!

اما امروز واقعا خیلی خودمونی پاسخ سوالات بالا رو براتون بنویسم تا انشالله بتونید از سردرگمی رها بشید و مسیر درست رو پیش ببرید. ببنید بچه های عزیز پاسخ سوالات بالا در یک چیز هستش، هیچ چیزی دست نیافتنی نیست و همه شمایی که دارید الان این متن رو میخونید با هر سطح درسی که باشید می تونید با خوندن تو همین فرصت کم هم موفق بشید البته نه به این سادگی بلکه با برنامه ریزی مشخص و مطمئن. شما با اون دسته از بچه ها که خیلی قبلتر شروع کردند و مداوم خوندن یا حتی جسته و گریخته خوندن، خیلی فرق دارید اما ان موضوع رو نگفتم تا نامید بشید بلکه میخوام بهتون این حس رو القا بکنم ، چون یکمی عقبتر هستید با تلالش بیشتر میتونید برسید  و حتی جلو بزنید! بله کار نشد نداره!

نمیخوام امید الکی به کسی بدم، اما رستگار رحمانی رو میشناسیدش؟ بچه یه کارگر ساختمونی که از بهمن شروع کردش واسه کنکور و رتبه 1 رو سال 88 تو کنکور تجربی کسب کردش! پس دیگه بهونه و حرفهای دیگه رو بزارید کنار، کمر همت ببندید و همین الان یا علی بگید و بیایید وسط میدون. خستگی و حرف ها و سوالات بچه گونه رو بزاریدشون کنار، شما هم یکی مثل رستگار رحمانی باشید. اما این کار نیاز به برنامه ریزی اصولی و شناوری داره تا بتونه انرژی رو شما ر در سطح بالا نگه داره و خدایی نکرده مسیر رو هم اشتباهیی نرید. خیلی داره طولانی میشه، پس انشالله اصول خوندن تو این مدت کم رو بعدا براتون مینویسم، شمام تا اون موقع به فکر امتحانات مدرسه باشید و سعی کنید خوب خوب مسائل تشریحی و مطالب کتاب درسی رو یاد بگیرید که قبلا در مورد اهمیتش با هم صحبت زیاد کردیم.

خیلی ممنون از همراهی همه شما عزیزانم

مهندس رضا فضایلی

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی