تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
کنکور 99

فرصت طلایی تابستان برای کنکور 99

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

هنوز مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور 99 را شروع نکرده اید؟!!فرصت طلایی تابستان برای کنکور 99

اگر شما هم جزء کسانی هستید که کار برای کنکور خود را آغاز نکرده اید بهتر است عجله کنید و فرصت طلایی تابستان را از دست ندهید.

بسیاری از دانش آموزان از اول تابستان آزمون ها و مطالعه خود را شروع کرده اند و اگر شما هم میخواهید با توجه به مسابقه ای بودن کنکور سراسری از آن ها عقب نیفتید هر چه زودتر به خود بیایید.

در سال های مختلف کنکور سراسری همیشه افراد زیادی بوده اند که ادعا داشتند ساعت مطالعه بالا داشتند و حتی آزمون های خوبی را پشت سر گذاشته اند

اما در نهایت نتیجه خوبی نگرفته اند و معمولا تقصیر را گردن سازمان سنجش و سوالات کنکور انداخته اند.

اما واقعیت چیست؟

به طور قطع کنکور نیاز به تلاش و ساعات مطالعه زیاد دارد ولی بهتر است بدانید که یکی از ارکان اصلی موفقیت در کنکور مربوط به کیفیت مطالعه و روانشناسی مطالعه می شود.

ولی همه ی شما در این راه حتما نیاز به افرادی با تجربه و خبره دارید که شما را راهنمایی کنند و در جهت مناسب مطالعه هدایت کنند.

مشاوره کنکور موردی است که در سال های گذشته افراد زیادی ادعای آن را داشته اند و به واسطه آن مشاوره افراد مختلفی را به عهده گرفته اند ولی متاسفانه نتوانسته اند به موفقیت دانش آموز کمک زیادی بکنند.

زیرا مشاوره عملی تخصصی است که نیاز به تجربه و تحصیلات مناسب دارد و هر کسی نمی تواند این امر مهم را بر عهده بگیرد.

پس شما علاوه بر نیاز به انتخاب یک مشاور در راه کنکور حتما باید در انتخاب فرد مشاوره دهنده هم وسواس داشته باشید و بهترین فرد را انتخاب کنید.

امر انتخاب مشاور شاید کمی از شما زمان بگیرد ولی قطعا بعد از آن با خیال راحت به کمک راهنمایی های او می توانید راه حساس و دشوار کنکور سراسری را پشت سر بگذارید.

موسسه آموزشی برنا با کادری مجرب و توانا که خود از رتبه های برتر سال های گذشته کنکور سراسری می باشند

این امکان را به شما می دهند که مسیر باقی مانده تا کنکور 99 را با خیالی آسوده طی کنید و در کنار شما تا آخرین لحظه باقی می مانند و شما را تا موفقیت همراهی می کنند.

فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای بالا ماندن کیفیت خدمات مشاوره تعداد افراد مشخصی ظرفیت در نظر گرفته شده پس عجله کنید تا قبل از تمام شدن ظرفیت برای مشاوره سالیانه ثبت نام کنید.

موفق و پیروز باشید

 

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی