تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
مشاور تیزهوشان مشهد

مشاور تیزهوشان مشهد

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

مدارس تیزهوشان دسته ای از مدارس خاص هستند که توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان یا همان سمپاد اداره می شود. این مدارس با استفاده کردن از برترین دبیران ، بستر مناسبی را برای رشد و پرورش استعداد های درخشان فراهم کرده اند. مسلما همه دانش آموزان شرایط ساده ای برای قبولی در تیزهوشان ندارند لذا بایستی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کنند. مسلما با توجه به تعداد زیاد متقاضیان و کم بودن ظرفیت پذیرش نیاز به مشاور تیزهوشان مشهد احساس می شود.

مشاور تیزهوشان مشهد می تواند با بررسی شرایط هر دانش آموز و ارائه دادن یک برنامه مناسب و جامع تخصصی کمک به قبولی دانش آموز برای قبولی تیزهوشان مشهد نماید. اگر شما هم امسال کلاس نهم یا ششم هستید و قصد قبولی تیزهوشان مشهد را دارید، توصیخ میکنیم تا انتهای این مطلب همراه مشاور تیزهوشان مشهد باشید.

مشاور تیزهوشان مشهد

توصیه های چندگانه مشاور تیزهوشان مشهد

شاید همه شما دوست داشته باشید براحتی در تیزهوشان پذیرفته شوید در ادامه موارد مهمی که باید رعایت کنید تا قبولی شما در تیزهوشان پذیرفته شوید را از زبان مشاور تحصیلی مشهد خواهید خواند.

ثبت نام تیزهوشان

قدم اول برای قبولی تیزهوشان توجه به تاریخ ثبت نام و مراجعه به سایت my.medu.ir می باشد. زمان ثبت نام آزمون هر سال توسط آموزش و پرورش اعلام خواهد شد. شما می بایست با ورود به سایت مشخصات خواسته شده را تکمیل نمایید. سوال مهم شما از مشاور تیزهوشان مشهد شاید چگونگی وارد کردن اولویت های مدارس تیزهوشان مشهد و رشته انتخابی باشد. برای پاسخ به این سوال به این نکته بسنده میکنیم که بهترین مدرسه از نظر ما نزدیک ترین مدرسه تیزهوشان به منزل شما می باشد لذا در اولویت بالاتر بایستی انتخاب شود.

شاید همه توقع داشته باشند در هاشمی نژاد 1 یا فرزانگان 1 پذیرفته شوند، ولی بایستی توجه به بعد مسافت نیز داشت چرا که اگر قرار باشد هر روز چیز در حدود 2 ساعت را در راه باشید، فرصت درس خواندن را از دست خواهید داد! از طرفی ظرفیت پذیرش مدارس هاشمی نژاد ۱ و فرزانگان ۱ بسیار محدود می‌باشد و شانس شما برای قبولی کمتر خواهد بود.

ثبت نام مشاور تیزهوشان مشهد

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

-پذیرش دانش آموزان در پایه هفتم مدارس تیزهوشان صرفا بر اساس نتیجه سنجش آزمون ورودی سنجش هوش خواهد بود .

-دانش آموزان باید توجه داشته باشند که اولویت بندی مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه مورد نظر خود را در زمان ثبت نام بر اساس محل سکونت خود در سال تحصیلی قبلی و عنایت به منطقه ( ناحیه آموزش پرورش محل استقرار مدارس سمپاد ) انتخاب نمایند .

-تبصره : سنجش دانش آموزان در آزمون ورودی تیزهوشان با توجه به منطقه آموزشی محل تحصیل آنان در سال تحصیلی قبل انجام می شود .

-دانش آموزانی که در محل سکونتشان چندین مدرسه سمپاد وجود دارد تنها قادر به انتخاب حداکثر 3 مدرسه از بین آن ها می باشند که می بایست به ترتیب اولویت در فرم ثبت نام خود وارد نمایند .

-اشتغال به تحصیل در پایه ششم کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول پایه پنجم و نوبت دوم پایه ششم ابتدایی

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

پایه دهم مدارس تیزهوشان صرفا بر اساس رتبه کسب شده در آزمون ورودی می باشد .

-با توجه به شرایط و ضوابط خاص نقل و انتقال در مدارس سمپاد لازم است که داوطلبان مدارس مورد نظر خود را با توجه به محل سکونت در سال تحصیلی قبلی انتخاب نمایند .

آزمون تیزهوشان امسال بر اساس منطقه آموزشی محل تحصیل در سال تحصیلی جاری تعیین خواهد شد .

-دانش آموزانی که در محل سکونتشان چندین مدرسه تیزهوشان وجود دارد در انتخاب مدارس مورد نظر خود در سطح شهرستان اختیار کامل دارند و می توانند حداکثر 3 مدرسه از بین آن ها را به ترتیب اولویت در فرم ثبت نام خود وارد نمایند .

منابع آزمون تیزهوشان

همانظور که می دانید قبولی در آزمون پایه ششم به هفتم تیزهوشان امسال فقط بر مبنای هوش و استعداد متقاضیان است. یعنی برای قبولی در آزمون پایه هفتم کافی است فقط این مبحث را خوب کار کنید و به آن مسلط شوید.

اما برای پایه نهم به دهم علاوه بر استعداد تحلیلی ، استعداد تحصیلی داوطلب نیز مورد سنجش قرار می گیرد. بنا به بررسی دفترچه تیزهوشان مشهد توسط مشاور تیزهوشان مشهد ، امسال دو دفترچه شامل یک دفترچه هوش تحلیلی و یک دفترچه استعداد تحصیلی بین داوطلبان توضیع خواهد شد.

دفترچه استعداد تحلیلی شامل 50 سوال و مدت زمان پاسخگویی به آن 50 دقیقه می باشد. در دفترچه استعداد تحصیلی شما 70 دقیقه زمان پاسخگویی خواهید داشت. دروس قرآن و معارف اسلامی ، زبان و ادبیات فارسی ، مطالعات اجتماعی ، علوم تجربی ، ریاضیات در این دفترچه وجود دارد.

مشاور تیزهوشان مشهد

قطعا انتخاب منابع مناسب تیزهوشان برای خواندن و حل تست های مختلف می تواند موجب قبولی در تیزهوشان شود. اگر در انتخاب این منابع دچار مشکل هستید می توانید به صورت حضوری به مشاور تیزهوشان در مشهد مراجعه نمایید تا با توجه به سطح درسی که دارید منابع مناسب شما معرفی گردند.

برنامه ریزی

با توجه به اینکه یادگیری نیاز به زمان و برنامه ریزی دقیق دارد و از طرفی سوالات آزمون های تیزهوشان کمی از سطح کتاب درسی بالاتر هستند، قطعا شما باید یک برنامه ریزی مناسب برای خواندن منابع و یادگیری ان داشته باشید. سعی کنید خودتان این برنامه را طرح ریزی کنید و آنرا به موقع اجرا نمایید. اگر توانایی برنامه ریزی و اجرای متاسب ندارید میتوانید از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرید. مشاور تیزهوشان مشهد این آمادگی را دارد تا با توجه به وضعیت درسی شما این برنامه ریزی را برای شما انجام دهد.

کلاس تیزهوشان

ممکن شما در یادگیری برخی از دروس دچار مشکلاتی باشید. قطعا در این دروس نیاز به حضور در کلاس های آموزشی مخصوص تیزهوشان خواهید داشت. به عنوان مشاوره تیزهوشان توصیه می‌کنیم حتما به مراکز مجاز و علمی مراجعه کنید. بهترین کلاس تیزهوشان از نظر مشاور تیزهوشان مشهد کلاسی می باشد که در آن تست های تیزهوشان به تناوب مورد بررسی و حل قرار بگیرند و علاوه بر آموزش دورس و نکات آن شما با حل سریع و سرعتی سوالات نیز آشنا شوید.

مشاور تیزهوشان مشهد

آزمون های آزمایشی

برای آمادگی بیشتر در آزمون و رعایت مدیرت زمان آزمون شما می بایست حداقل قبل از آزمون اصلی چند بار خود را به صورت جدی محک بزنید. فراموش نکنید آزمون تیزهوشان شامل نمره منفی می باشد و شما نیازی به پاسخگویی به همه سوالات ندارید. هر چه تعداد آزمون هایی که در منزل برگزار می کنید بیشتر باشد با مهارت های تست زنی و مدیریت زمان بیشتر آشنا خواهید شد. همچنین از نظر مشاور تیزهوشان مشهد شرکت در این آزمون ها موجب کم شدن استرس شما و مشخص شدن نقاط ضعف شما خواهد شد.

شما می توانید در صورت نیاز به شرکت در آزمون های آزمایشی به صورت حضوری به مشاوره تیزهوشان مشهد مراجعه نمایید. ما به تناسب زمان از دانش آموزان داوطلب تیزهوشان آزمون هایی خواهیم گرفت تا آمادگی ایشان بیشتر شود.

مشاور تیزهوشان

سوالی که در پایان به ان پاسخ خواهیم داد. آیا من برای قبولی تیزهوشان نیاز به داشتن مشاور تحصیلی خواهم داشت؟ پاسخ ما به شما این است که قطعا داشتن یک مشاور تیزهوشان با تجربه می تواند به شما در قبول شدن تیزهوشان کمک نماید. اما صرفا داشتن مشاوره تیزهوشان باعث قبولی شما نخواهد شد، شما باید با تلاش و پشت کار فراوان سعی در خواندن دروس داشته باشید. در این بین مشاور تیزهوشان مشهد می تواند به شما کمک نماید تا دروس خود را با برنامه و جدیت بیشتر دنبال نمایید.

اهمیت قبولی در مدارس تیزهوشان مشهد

شاید اهمیت قبولی در تیزهوشان بسیار بالاتر از انچه باشد که شما تصور میکنید. طی صحبت با دکتر فضایلی مشاور کنکور تجربی مشهد ایشان اظهار داشتند، ۹۰ درصد قبولی های کنکور در دانشگاه های دولتی در رشته تجربی شامل پزشکی ، دندان پزشکی و … از دانش آموزان مدارس تیزهوشان هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما شانس خود را برای قبولی در این آزمون امتحان کنید و آینده خود را برای قبولی راحت کنکور تضمین نمایید.

آدرس بهترین مرکز مشاوره تیزهوشان مشهد

اگر شما هم قصد دارید امسال جزوه قبولی های تیزهوشان در مشهد باشید میتوانید جهت رزرو مشاوره تیزهوشان همین الان اقدام نمایید :

  • آدرس مشاوره تیزهوشان : مشهد بین خیام ۵۴ و ۵۶ ساختمان باران
  • تلفن ثابت : ۰۵۱۳۷۶۱۷۹۵۷
  • تلفن همراه :۰۹۱۵۱۹۳۱۴۹۷
  • تلفن همراه : ۰۹۳۰۴۶۰۷۲۹۱

سوالات مهم مشاوره تیزهوشان

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان مشهد باید چه کاری انجام داد؟

برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان مشهد شما باید لزوما در آزمون ثبت نام نمایید و نمره قبولی دریافت نمایید.

برای رزرو نوبت مشاوره تیزهوشان باید چه کاری انجام داد؟

برای دریافت نوبت مشاوره تیزهوشان صرفا از طریق تلفن های موسسه با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت نوبت شما تعیین گردد.

مشاوره تیزهوشان در موسسه شما توسط چه مشاوری انجام می‌شود؟

مشاوره تیزهوشان توسط دکتر فضایلی استاد دانشگاه و مشاور مدارس برتر مشهد انجام می‌شود.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی