تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
زمان اعلام نتایج کنکور 99

نتایج کنکور چه زمانی اعلام می شود ؟

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

نتایج کنکور چه زمانی اعلام می شود ؟ سوالی که امسال با توجه به تعویق کنکور به علت بیماری کرونا هفته هاس ذهن دانش آموزان رو درگیر به خودش کرده و مدام در حال جست جوی نتایج کنکور 99 هستند و طی تماس های بسیار از ما می پرسند که نتایج کنکور کی میاد ؟ به همین منظور جویای این سوال از سازمان سنجش شدیم.

تماس با سازمان سنجش

اما امروز طی تماسی که با رابط عمومی سازمان سنجش داشتیم، این سوال رو پرسیدیم که نتایج کنکور چه زمانی اعلام می شود ؟ که مشخص شد مراحل آخر آماده سازی نتایج هم رو به اتمام هست. ساعت و روز دقیق اعلام نتایج کنکور 99 اما همچنان نامشخص هست و به محض اینکه اطعات جدیدی به دست ما برسه، حتما به سمع و نظر شما مخاطبین عزیز خواهیم رسوند. احتمالا نتایج کنکور و دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری بین روزهای یکشنبه تا سه شنبه بالاخره بر روی سایت قرار بگیره . اما نکته عجیبی که امسال شاید باعث بشه خیلی از بچه ها بعد از اعلام نتایج باهاش به مشکل بخورند، بازه کوتاه انتخاب رشته خواهد بود. طی صحبتی که روابط عمومی اعلام کردند، بازه انتخاب رشته بسیار کوتاه خواهد بود و شما فرصت تحقیق کامل و انتخاب صحیح رشته رو شاید کمتر داشته باشید.

راستی تا یادمون نشده بگم که ، یکی از نشانه های قطعی اعلام نتایج ، اخبار ساعت 2 شبکه یک هستش که رتبه های برتر رشته های تجربی، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان رو اعلام میکنند و روز بعدش نتایج کل داوطلبین مشخص خواهد شد.


با توجه به نکته بالا پس حواستون خیلی جمع باشه، زودتر کارهای لازم رو انجام بدین و نزارید برای روزهای آخر و بعد از اعلام نتایج، چون قطعا به مشکل خواهید خورد. اگر هم مشهدی هستید و نیاز به مشاوره انتخاب رشته به صورت حضوری دارید، میتونید از خدمات انتخاب رشته کنکور در مشهد استفاده کنید. شما میتونید سوال های کوتاه خودتون رو نیز از طریق کامنت در همین پست و یا راه های ارتباطی تلگرام و ایستاگرام برنا مطرح کنید.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی