تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
اعتراض به نتایج کنکور

روش اعتراض به نتایج کنکور 99

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

سازمان سنجش در اطلاعیه ای روش اعتراض به نتایج کنکور را اعلام نمود. اگر شما نیز اعتراضی راجب به نتایج کنکور دارید، میتوانید روش اعتراض به نتایج کنکور 99 را در این مقاله دنبال نمایید.

با توجه به بیماری کرونا ، ضمن عذرخواهی از داوطلبان عزیز آزمون سراسری سال 1399 به اطلاع می رساند این سازمان از پذیرش حضوری متقاضیان معذور بوده و تنها به صورت اینترنتی و الکترونیکی درخواستهای داوطلبان را بررسی خواهد نمود. لذا داوطلبان گرامی می بایست جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها  به روش های زیر اقدام نمایند.

روش اعتراض به نتایج کنکور 99

• متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس : http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

• از صفحه اصلی درگاه سازمان سنجش به سیستم پاسخگویی مراجعه نموده و با توجه به نام آزمون و موضوع درخواست، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نموده تا پس از بررسی توسط کارشناسان طی مدت معلوم، پاسخ به صورت اینترنتی ارسال گردد.

لازم به توضیح است از عصر روز دوشنبه 99/06/31 پاسخنامه و کلید نهایی سؤالات آزمون برای رتبه های زیر 100 هزار کشوری در گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و رتبه های زیر 20 هزار کشوری در گروه های هنر و زبان های خارجی داوطلبان در درگاه  سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبانی که به نمرات کسب شده خود اعتراض دارند درخواست می شود، پس از مشاهده پاسخنامه، در صورت عدم رفع ابهام،  از طریق درگاه الکترونیکی سازمان نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند. 

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی