تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می بایست با ورود به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org، برای انجام فرایند انتخاب رشته اقدام نمایند.

کنکور سراسری 1401 در تاریخ ۸ تیر ۱۴۰۱ آغاز و تاریخ ۱۱ تیر به پایان رسید. داوطلبان حاضر در جلسه کنکور سراسری امکان انتخاب رشته مجزا در دو دانشگاه سراسری و آزاد دارند. یعنی امکان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ جدا از کنکور سراسری می‌باشد و شما می‌بایست با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت جداگانه انتخاب رشته نمایید.

البته ذکر این نکته ضروری است که رشته‌های پرطرفدار دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی شامل همان لیست سراسری می‌باشد و شما می بایست در همین لیست اقدام به انتخاب این رشته‌های پرطرفدار نمایید.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر ساله در مرداد ماه انجام می شود. سال گذشته نیز لینک انتخاب رشته از روز پنجشنبه 14 مرداد ماه آغاز و تا 30 مرداد ادامه یافت. پیش بینی می شود زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 نیز در این بازه زمانی باشد.

سوالات مهم در مورد انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از کی خواهد بود؟

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

احتمالا از ۲۰ مرداد ماه زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد آغاز و تا پایان مرداد نیز ادامه خواهد داشت.

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را از کجا تهیه باید کرد؟

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

در پایین کارنامه کنکور سراسری هر داوطلب کد دسترسی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ وجود دارد که شما می بایست پس از ورود به سایت سنجش آزاد آنرا وارد نمایید و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایید.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی