تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی

کلاس تقویتی ویژه دوره اول ابتدایی : کلاس اول، دوم و سوم

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

راه های بر طرف کردن نقاط ضعف کلاس اولی ها

یادگیری اصولی خواندن و نوشتن کلاس اول

چگونه جمع و تفریق ها را به فرزندانمان یاد بدهیم؟

روش های یادگیری ساده جدول ضرب

تقویت املا و خوانداری فارسی دبستان

این ها تنها بخشی از سوالات و دغدغه های اولیا در این مقطع زمانی از سال تحصیلی می باشد. هر یک از اولیا با توجه به سطح تحصیلی خود ممکن است، راهکار ها و پاسخ های گوناگونی را برای خروج از بحران بوجود آمده در نظر بگیرند. استفاده از کتاب های کمک تحصیلی، فیلم های آموزشی و گرفتن معلم خصوصی و یا حتی دست به کار شدن شخصی و درس دادن به فرزندان به صورت خود سرانه!

چه بسا دانش آموزانی که به خاطر آموزش های غیر منطقی در این دوره، در آینده دچار مشکلات اساسی شده و همواره این مشکلات و سختی های ان را بر دوش می کشند…

براستی کدام یک از راه های بالا منجر به نتیجه مناسب خواهد شد؟ پاسخ مشخصی نمی توان به این سوال داد اما می توان از تجارب بدست آمده توسط نفرات قبلی استفاده مطلوب را برد. تجربه نشان داده است، تغییرات وسیع اتفاق افتاده در کتاب ها نیاز به حضور متخصانی خواهد داشت تا با سابقه خود بتوانند به صورت دقیق نقاط ضعف هر دانش آموز را یافته و منطقا آنرا برطرف نماید.

با توجه به اهمیت مطالب گفته شده و همچنین اهمیت دوره اول ابتدایی در یادگیری تحصیلی و بنیان گذاشتن پایه هر فرد در این دوران، آموزشگاه برنا اقدام به برگزاری دوره های ویژه کلاس اول، دوم و سوم ابتدایی زیر نظر اساتید و مشاورین به نام و با باسابقه  در مشهد نموده است. در این دوره ها به صورت تخصصی خانواده و دانش آموزان به سمت مسیر مناسب تحصیلی هدایت خواهند شد و کلیه مشکلات و نقاط ضعف هر دانش آموز  بر طرف می گردد.

جهت اطلاع از شیوه ثبت نام و نحوه برگزاری دوره ها می توانید با ما در تماس باشید:

09151031497

09304607291

آموزشگاه برنا مجری برگزاری کلاس کنکور و تقویتی در مشهد
کلاس تقویتی اول ابتدایی در مشهد
کلاس تقویتی مشهد

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی