تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی
برنامه ریزی کنکور مشهد

ویژگی های برنامه ریزی مناسب کنکور

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

ویژگی های برنامه ریزی مناسب کنکور چیست؟

برنامه ریزی کنکور مشهد سوالی که همه داوطلبان کنکوری دارند این هستش که چه برنامه ای میتونه بهترین برنامه واسه اونها باشه و دوست دارن با اطمینان خاطر بیشتری شروع به درس خوندن بکنند و بدونن که برنامه ای دارن میخونن میتونه منجر به این بشه که بعد از یکسال نتیجه مطلوب رو بگیرند. تو این مطلب سعی کردم تا برای شما عزیزان چند تا از ویژگی های مهم برنامه ریزی مناسب برای کنکور رو خدمتون عرض کنم. خصوصا کسانی که دسترسی به مشاور کنکور ندارند میتونند با خوندن مطالب زیر و رعایت اون نتایج بهتری بگیرند به امید خدا دوستانی که هم مشهدی هستند ترجیحا میتونند از خدمات مشاور کنکور در مشهد موسسه برنا استفاده بکنند.

-برنامه ریزی باید قابل اجرا باشد:

شما باید برنامه ای برای خود تنظیم کنید که قابلیت اجرا شدن رو داشته باشه تا خدایی نکرده از هدف گذاری هاتون عقب نمونید و یا اینکه با عدم اجرا شدنش نامید و نالان نشید! بالاخره شما دیگه بزرگ شدید و میتونید بفهمید که هر درسی رو تو چه مدتی میتونید بخونید و چقدر طول میکشه!

-برنامه ریزی باید دقیق باشد:

حتما قبل از برنامه ریزی دقیق مشخص کنید که میخواهید چه میزانی برای اون تایم مطالعه پیش برید و درنهایت با پایان هفته و فازتون به کجا میخواهید برسید.

-برنامه ریزی باید هوشمند باشد:

هوشمند بودن برنامه به این معنی است که طوری چینده شود تا اگر خدایی نکرده قسمتی از ان اجرا نشد اولا جای جبران داشته باشید و ثانیا باعث یاس و نامیدی در وجود شما نشود.

-برنامه ریزی باید منظم باشد:

بایستی طوری برنامه بریزید که زمان مناسب برای مرور و حل کردن تست های آموزشی و سنجشی را داشته باشید و بتوانید به تسلط کافی در هر کدام از مطالب برسید.

-به برنامه هایتان اعتماد کنید:

شما نباید بعد از گذشت چند ساعت و یا چند روز از برنامه ای که ریخته اید احساس نامیدی بکنید و فورا سعی در تغییر آن داشته باشید بلکه باید برنامه را تا آخر ان تمام و کمال اجرا کنید و پس از ان با شرکت در آزمون های آزمایشی بسنجید که نقاط ضعف و اشکالات شما چه بوده است تا در نوبت جدید انها را اصلاح کنید.

-هنگام نوشتن برنامه از مقایسه کردن بپرهیزید:

شما جای دیگران نیستید و دیگران نیز جای شما! از مقایسه کردن خودتان با دیگران به شدت بپرهیزید و سعی کنید با منطق بیشتری راجب به برنامه تفکر کنید و برنامه را برای خودتان بنویسید نه برای دوستان و هم کلاسی ها

-قوانین پاردو و پارکینسون را اجرا کنید:

بزودی راجب به این قوانین پستی را منتشر خواهم کرد، حتما آنها را مطالعه کنید و سعی در اجرا کردن آن داشته باشید.

 

در پایان اگر نیاز به داشتن یه مشاور خوب را احساس میکنید پیشنهاد میکنید از بهترین مشاورین کنکور مشهد در موسسه برنا کمک بگیریدو با خیال راحتری درسهاتون رو بخونید.

کافیه همین الان کلمه مشاور کنکور مشهد رو به 500054245 ارسال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

05137629892
09151031497
09304607291

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی