تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی

رو به سوی کنکور

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

 

رازهای موفقیت در کنکور

انگیزشی کنکور

جملات انگیزشی رو به سوی کنکور را بهتر است هر هفته با خود مرور کنید و در صورت امکان جملاتی که برای شما جذاب تر هستند را روی کاغذ بنویسید و این جملات را به آینه و یا دیوار اتاق بزنید تا هر روز با خواندن این جملات انگیزه کافی برای مطالعه بیشتر در شما ایجاد شود.

خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به شکست‌هایتان دست بکشید، اما هرگز از اهداف‌ تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید.

تحصیلات گیره‌ ای است که زندگی شما را هنگام سختی‌ها یکپارچه نگه می‌ دارد و جلوی از هم پاشیدن آن را می‌گیرد.

وقتی معلم‌هایتان به شما می‌گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم‌تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می‌خواهند آن کار را بکنید.

تحصیل شما را ضد ضربه نمی‌کند. تحصیل موشکی است که شما سوار بر آن به سمت هدف‌تان حرکت می‌کنید. تمام کاری که باید بکنید این است که یک هدف مشخص انتخاب کنید و برای هر چیزی که به پروازتان کمک می‌کند وقت بگذارید.

 

اگرچه کسی نمیتواند برگردد به عقب و شروعی عالی داشته باشد،اما هرکسی میتواند از الان شروع کند و یک پایان عالی داشته باشد. (کارل بارد)

همه شنیدیم که وقتی آرزویی رو برای خودت متصور میشی، حتما توانایی رسیدن به اون آرزو رو داشتی که تونستی حتی بهش فکر کنی.. پشت نکن به آرزوهات!

درس نخوانید تا پول در بیاورید، درس بخوانید تا یاد بگیرید، چون چیزی که شما امروز یاد می‌گیرید، فردا شما را تبدیل به آدمی می‌کند که قرار است باشید.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی