تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی

معرفی پایگاه انتخاب رشته کنکور مشهد

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

سلام دوست عزیز شما جزء 5 درصد افراد خوش شناسی هستید که قراره با برترین مرکز انتخاب رشته کنکور مشهد آشنا بشید.

برترین مرکز انتخاب رشته کنکور مشهد


بالاخره کنکور 1401 هم با تمام سختی هاش تمام شد یا بهتره بگیم داره تموم میشه! و نوبت به مرحله نهایی اش میرسه یا به قولی غول آخرش! چه شب ها و روزهایی که تلاش کردید تو این یه سال تا بتونید به اهداف و آرزوهاتون برسید. یه عده تون الان بادیدن نتایج خوشحال هستید و راضی و عده زیادی از شماها ناراضی هستید و دنبال این هستید تا جبرانش کنید. درستش هم همینه دغدغه های زیادی الان براتون وجود داره ! بعضی ها یه رشته رو از همون اول انتخاب کردن و دنبال همون هم هستند ولی بعضی ها که دقیقه نودی هم هستند، دنبال این افتادن تازه بفهمن کدوم رشته خوبه و کدوم رشته پول و آینده بهتری داره! همیشه با نزدیک شدن به ایام اینقدر سرمون شلوغ میشه که حد نداره و بعضی وقتها چیزهایی میشنویم و میبینیم که واقعا عجیب به نظر میرسه از سوالاتی که بعضا دانش آموزان و خانواده ها دارن تا تبلیغاتی اطراف که ادعاهاشون واقعا عجیبه! اما امروز خواستیم با نوشتن این مطلب یه قدری از استرس و سردرگمی شما رو کم کنیم و شما رو با خدمات گروه آموزشی برنا برای انتخاب انتخاب رشته آشنا کنیم. ما قبولی های زیادی تو انتخاب رشته مشهد داشتیم و تقریبا میشه گفت بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور رو تو این سالها انجام دادیم. عکس زیر یه نمونه از این قبولی هاست که میشه از طریق سایت هم استعلام قبولی رو گرفت.

گروه آموزشی بُرنا همه ساله با راه اندازی مرکز انتخاب رشته کنکور مشهد به داوطلبان مشهدی خدماتش رو ارائه میده، این مرکز مجوز رسمی از اموزش و پروش داره و اساتید به روز و به نام مشهدی رو به کار میگیره. شما خودتون بهتر میدونید هر اشتباه جزئی در انتخاب رشته شاید دیگه جبران نشه اصلا! پس این اطمینان رو داشته باشید ما همه جوره حواسمون به همه چیز خواهد بود و این ترس رو نداشته باشید که خدایی نکرده مشکلی حین انتخاب رشته براتون بوجود بیادش. شاید بپرسید چطوری؟ باید در جواب بگیم ما 6 مرحله مختلف برای انتخاب رشته در نظر گرفتیم تا ضریب خطا به صفر برسه و شما بهترین جای ممکن رو با توجه به رتبه تون بدست بیارید.

ما براتون قراره به عنوان مشاور انتخاب رشته چه کار کنیم؟

  • به کمک هم علایق شما رو تعیین کنیم
  • بتونیم قبولی شما رو تو رشته های مورد علاقه تون تعیین کنیم.
  • شهرها و دانشگاه هایی که بهتر هستند رو بهتون معرفی کنیم.
  • بررسی کنیم که اگر میخواهید پشت کنکور بمونید خوبه یا نه؟
  • سعی کنیم تا یه سری چیزای مهم رو که نیمدونین به گوشتون برسونیم.
  • اگر سهمیه خاصی دارید بهترین انتخاب رو برای اینکه سهمیه تون نسوزه داشته باشیم.

چرا مرکز ما برترین مرکز انتخاب رشته کنکور مشهد است؟

آمار ده ها قبولی در رشت های پزشکی، دندان پزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، فیزوتراپی ، روانشناسی ، حقوق ، مهندسی برق ، مهندسی مکانیک ، مهندسی عمران ، دانشگاه فرهنگیان و … خود نشان دهنده اعتبار ماست.


مراحل انتخاب رشته در مرکز مشاوره برنا:

1- برگزاری آزمون رغبت سنج شغلی و تحصیلی
2-کارگاه معرفی رشته های دانشگاهی و اصول انتخاب رشته
3-کارگاه انتخاب رشته نیمه گروهی
4-انتخاب رشته کامپیوتری
5-جلسه خصوصی با مشاورین ارشد
6-جلسه خصوصی با دکتر فضایلی


هزینه انتخاب رشته چقدر می باشد؟ نگران هزینه های انتخاب رشته نباشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر همین الان با یکی از شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر رو دریافت کنید، کلیه عزیزانی که قبل از تاریخ 1401/5/10 ثبت نام خودشون رو تکمیل بکنندف از 30 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.
تلفن های تماس:
05137617957
09304607291
09151031497

سوالات مهم راجب مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در مشهد

برای انتخاب رشته کنکور در مشهد به کجا باید مراجعه کنیم؟

برای انتخاب رشته حضوری در مشهد به آدرس بین خیام 54 و 56 ساختمان باران مراجعه نمایید.

چطور به شما برای مشاوره انتخاب رشته اعتماد کنیم؟

ما بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه انتخاب رشته کنکور مشهد داریم و این تضمین را به شما می‌دهیم که بهترین انتخاب ممکن را برای شما انجام دهیم.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی