تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی

امتحانات دی‌ماه، فرصت یا تهدید؟

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

همه‌ساله در ایام امتحانات نیم‌سال اول برخی از کنکوری‌ها لب به گلایه می‌گشایند که امتحانات تشریحی دی‌ماه سرعت‌گیر روند مطالعاتی و تست‌زنی است و آن‌ها را از مسیر کنکور دور می‌کند؛ در حالی که می‌توان از این تهدید به عنوان یک فرصت کارا بهره جست.

این زمان و توفیق اجباری را می‌توان به متن‌خوانی صحیح و مفهومی کتاب درسی و جمع‌بندی درس‌های پیش 1 اختصاص داد و بر روی متن، مثال‌ها، تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی مدرسه خوب مسلط شد.

جای تعجب است که برخی تعداد زیادی کتاب کمک‌آموزشی تهیه و مطالعه می‌کنند اما بر کتاب درسی مسلط نیستند. کتاب درسی به شما کمک می‌کند مطالب را بدون موارد هجو و حواشی، مطالعه کنید و یاد بگیرید و هنگام مراجعه به تست تداعی معانی متن، تصاویر، مثال‌ها و… یاریگر یادگیری شما خواهد بود.

در کنار تسلط بر کتاب درسی می‌توانید به سراغ خلاصه‌نویسی‌ها، تست‌های نشان‌دار، حل مجدد غلط‌ها در آزمون‌های قبلی کانون نیز بروید. یادتان باشد رتبه‌های برتر کنکور در نمرات مدرسه در سال چهارم هم موفق بوده‌اند؛ زیرا مفهومی درس می‌خواندند و خوب می‌دانستند که منبع اصلی طراحان سؤال کنکور و کتاب‌های کمک‌آموزشی، کتاب درسی است.

نظرات و پرسش‌ها

پرسش یا دیدگاه خود را مطرح نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر به شما پیشنهاد می‌شود

رزرو آنلاین پشتیبانی