تخفیف
رزرو آنلاین پشتیبانی

مرکز مشاوره هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم

مطالعه‌ی نظرات و پرسش‌ها

انتخاب رشته و هدایت تحصیلی یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان در کلاس نهم می باشد. مرکز مشاوره تحصیلی برنا این افتخار را دارد تا با استفاده از علم روز روانشناسی دنیا و با کمک مشاورین برجسته و با سابقه خود خدمات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم به دهم را به تمامی دانش اموزان مقطع نهم ارائه نماید.

انتخاب رشته و هدایت تحصیلی
مرکز مشاوره هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم

با توجه به اهمیت انتخاب رشته در پایه نهم و تعیین سرنوشت دانش آموزان و آینده شغلی آنان هر گونه اشتباه و کم کاری در این امر موجب مشکلات بسیار بدی در ادامه ی تحصیل آنان خواهد گردید، لذا بایستی به امر انتخاب رشته در کلاس نهم توجه خاصی داشت. بسیاری از افت های تحصیلی، ترک تحصیل ها، عدم علاقه و افت انگیزه در درس خواندن، بیکار بودن بعد از پایان تحصیل با توجه به عدم علاقه به رشته از جمله مشکلاتی هستند که پیش خواهند آمد.

انتخاب رشته مناسب می بایست بر اساس علائق و استعداد های هر فرد انجام گیرد و بایستی در مرحله بعد به سرانجام و بازار کار ان رشته نیز توجه نمود.

با توجه به تمام نکات بالا نیاز است تا برای انتخاب مسیر درست از یک مشاور خبره راهنمایی گرفت. مشاورین ما این افتخار را دارند تا با کمال دقت در خدمت شما عزیزان باشند.دکتر فضایلی از جمله مشاورین خبره در زمینه هدایت تحصیلی می باشند که با سابقه صدها انتخاب رشته کاملا موفق در طی سال تحصیلی در خدمت دانش آموزان هستند. در جلسات مشاوره از صفر تا صد انتخاب رشته بررسی خواهند شد و  در پایان راهنمایی لازمه مطرح و پس از تحقیقات و بررسی دانش آموز و خانواده، انتخاب رشته نهایی خواهد گردید.

جهت رزور وقت و حضور در جلسه حضوری می توانید با ما در ارتباط باشید:

آدرس موسسه : مشهد- بین خیام ۳۲ و ۳۴ – پشت ایستگاه اتوبوس

تلفن های تماس:

۰۵۱۳۷۶۲۹۸۹۲
۰۹۱۵۱۰۳۱۴۹۷
۰۹۳۰۴۶۰۷۲۹۱

نظرات و پرسش‌ها

رزرو آنلاین پشتیبانی